Acord Legal

Înainte de a utiliza platforma, te rugăm să citești această pagină integral. În meniul de mai jos, selectează politica sau acordul contractual pentru a-l citi. Dacă nu reușești, oprește-te din utilizarea platformei și ia legătura cu noi la adresa de e-mail office@cloudcity.ro!

Termeni și Condiții pentru Utilizarea Serviciilor CloudCity

1. Introducere

1.1 Acest Contract de Furnizare Servicii (denumit în continuare "Contract" sau "Termeni și Condiții") reglementează utilizarea serviciilor furnizate de CloudCity.

1.2 Se aplică atunci când dumneavoastră (denumit în continuare "Client", "Beneficiar", "Dumneavoastră") accesați site-ul nostru (denumit în continuare "Site" sau "Cont Client") și achiziționați orice serviciu disponibil pe platformele CloudCity (inclusiv, dar fără a se limita la cloudcity.ro, my.cloudcity.ro și subdomenii cum ar fi nume.cloudcity.ro).

1.3 În contextul acestui Contract, CloudCity se referă la S.C. CLOUDCITY S.R.L., denumită în continuare "CloudCity", "Noi", "Furnizor". CloudCity și Clientul vor fi denumiți împreună "Părțile".

2. Definiții

2.1 "Contract" - Se referă la termenii și condițiile de furnizare a serviciilor, inclusiv la toate politicile și condițiile publicate pe Site-ul nostru în secțiunea Termeni Legali și la Comanda trimisă de dumneavoastră.

2.2 "Comanda" - Reprezintă orice solicitare de achiziție a serviciilor efectuată de Client.

2.3 "Site" - Se referă la site-ul CloudCity, inclusiv la site-ul public disponibil la www.cloudcity.ro și la Contul de Client disponibil la my.cloudcity.ro.

2.4 "Servicii" - Oricare dintre serviciile furnizate de CloudCity, inclusiv, dar fără a se limita la, găzduire web, cloud computing, dezvoltare aplicații web etc.

2.5 "Ticket" - Se referă la orice solicitare de suport trimisă prin e-mail sau prin Contul de Client.

2.6 "AUP" - Politica de utilizare acceptabilă a Serviciilor, parte integrantă a acestui Contract.

2.7 "SLA" - Angajamentul privind nivelul de serviciu, parte integrantă a acestui Contract.

2.8 "PTM" - Politica privind trimiterea e-mailurilor, parte integrantă a acestui Contract.

2.9 "Politica de Returnare" - Politica privind returnarea sumelor achitate, parte integrantă a acestui Contract.

2.10 "PDP" - Politica de protecție a datelor personale, parte integrantă a acestui Contract.

2.11 "MigrareCloud" - Termenii pentru transferul gratuit de la alt furnizor la CloudCity, parte integrantă a acestui Contract. Această politică presupune faptul că transferul serviciilor de la furnizorul vechi se va face în curs de 5 zile lucrătoare după comunicarea cererii scrise sau telefonice către CloudCity.

2.12 "Reguli de Înregistrare Domenii" - Termeni și condiții pentru înregistrarea numelui de domeniu, parte integrantă a acestui Contract.

3. Acceptarea Termenilor

3.1 Prin utilizarea Site-ului nostru și prin efectuarea unei Comenzi, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat acești Termeni și Condiții.

3.2 Acceptarea se face prin bifarea opțiunii "DA, sunt de acord și confirm că am citit Termenii Legali" și prin apăsarea butonului "Trimite Comanda". Acest act constituie o semnătură electronică, echivalentă cu o semnătură olografă conform legislației aplicabile.

4. Părțile Contractului

4.1 CloudCity - S.C. CLOUDCITY S.R.L., cu sediul social în Municipiul București, Sector 5, Șos. Viilor, nr.78-88, bl.103, sc.3, ap.67, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J40/18646/2023, având CUI 48894010, reprezentată de dl. Ovidiu Pleut în calitate de Administrator.

4.2 Beneficiarul - Clientul identificat prin datele furnizate în formularul de comandă, informațiile ce apar în prima factură primită. Factura emisă devine parte integrantă a acestui Contract. Beneficiarul confirmă că datele furnizate sunt corecte și complete. În cazul în care datele sunt incorecte sau incomplete, acestea pot fi actualizate prin accesarea contului de client sau trimiterea documentelor necesare la adresa legal@cloudcity.ro. Erorile sau informațiile false pot conduce la suspendarea sau rezilierea Contractului fără notificare prealabilă.

5. Obiectul Contractului

5.1 CloudCity se angajează să furnizeze următoarele servicii, conform facturilor emise:

  • Înregistrarea, transferul sau prelungirea valabilității numelui de domeniu;
  • Servicii de găzduire web, inclusiv Găzduire Web Enterprise, Găzduire WordPress, Găzduire Web Windows;
  • Servicii de Cloud Computing, inclusiv VDS KVM Proxmox;
  • Dezvoltare aplicații web;
  • Crearea și administrarea unui magazin online;
  • Înregistrare/transfer/reînnoire domenii;
  • Servicii de e-mail pentru afaceri;
  • Platformă Web2SMS, cu politica de spam specifică și limite impuse de operatorii de rețea;
  • Vânzare certificate SSL;
  • Servicii Website Builder.

6. Valoarea Serviciilor

6.1 Facturare și Modalități de Plată

6.1.1 CloudCity va emite facturi proforme pentru serviciile comandate de Client. Instituțiile publice vor primi facturi fiscale, conform legislației aplicabile, după finalizarea procedurilor de achiziție prin SICAP.

6.1.2 Perioada de facturare este aleasă de Client în formularul de comandă și poate fi modificată printr-o solicitare adresată departamentului Plăți al CloudCity. Prețurile serviciilor sunt afișate în Lei sau Euro, fără TVA. Conversia în Euro se face la cursul valutar din ziua emiterii facturii, disponibil pe Site și indicat pe factură.

6.1.3 Metodele de plată disponibile sunt plata cu cardul (Procesator de plată NETOPIA PAYMENTS - Netopia Financial Services Srl), plata prin PayPal și plata prin transfer bancar.

7. Emiterea Facturii Proforme și Obligația de Plată

7.1 Emiterea Facturii Proforme

7.1.1 După semnarea acestui Contract, CloudCity va emite automat prima factură proforma. Ulterior, cu 14 zile calendaristice înainte de expirarea perioadei inițiale contractate, CloudCity va genera automat facturi proforme pentru prelungirea Contractului, conform perioadei de facturare selectată de Client.

7.2 Termenul de Plată

7.2.1 Plata contravalorii Serviciului contractat va deveni scadentă în termen de 14 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforme, coincizând cu încheierea perioadei contractate inițiale. Factura proforma va fi transmisă la adresa de e-mail asociată Contului de Client; Clientul este responsabil pentru furnizarea unei adrese de e-mail valide și active.

7.3 Modalități de Plată

7.3.1 Clientul poate efectua plata facturilor proforme prin Transfer Bancar sau Card Online. Acceptăm plăți online prin carduri Visa și Mastercard, procesate de Netopia Payments și PayPal.

7.3.2 Plățile prin PayPal sunt disponibile exclusiv pentru activarea și prelungirea serviciilor de găzduire sau închiriere servere. PayPal poate fi utilizat doar dacă Serviciul este activ. Pentru Contractele suspendate, plata trebuie efectuată fie prin Netopia Payments, fie prin transfer bancar.

8. Politica de Livrare

8.1 Termenul de Activare

8.1.1 CloudCity se angajează să activeze Serviciile specificate în acest Contract în termen de maximum 15 minute de la înregistrarea plății efectuate de Beneficiar. Acest termen se aplică doar în cazul găzduirii web (enterprise, reseller cPanel, WordPress). Pentru celelalte produse/servicii, termenul de livrare poate fi diferit, activarea fiind făcută în maxim 48-72 ore.

Datele de acces către serviciile de găzduire vor fi trimise pe adresa de email specificată de Beneficiar.

8.2 Procesarea Plăților

8.2.1 Înregistrarea plății pentru plățile Offline (prin transfer bancar sau depunere de numerar) presupune confirmarea acesteia de către banca noastră și procesarea manuală de către un reprezentant CloudCity.

8.2.2 Pentru plățile online cu Card, procesarea se face automat, în termen de maximum 2 minute de la finalizarea tranzacției. Procesarea manuală a plăților Offline se efectuează exclusiv de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.

8.3 Data Începerii Furnizării Serviciului

8.3.1 Data începerii furnizării Serviciului este considerată data la care CloudCity furnizează Clientului informațiile de acces necesare, prin e-mail sau în Contul de Client.

9. Politica de Returnare a Sumelor

9.1 Politica Generală de Returnare

9.1.1 Toate plățile efectuate de Client sunt considerabile ne-returnabile. În cazul renunțării anticipate la Serviciile contractate, plățile realizate în avans nu vor fi restituite.

9.1.2 Cu toate acestea, CloudCity oferă o garanție de 14 de zile. Dacă decideți să renunțați la Serviciul contractat în primele 14 de zile calendaristice de la începerea furnizării, vom returna sumele achitate, total sau parțial, conform politicii de returnare specificate pe Site-ul nostru, în secțiunea Termeni Legali.

10. Renunțarea la Serviciile Contractate

10.1 Suspendarea Serviciului

10.1.1 Beneficiarul acceptă că, în absența confirmării plății până la data scadenței, Serviciul va fi suspendat. CloudCity va trimite o notificare prin e-mail la adresa asociată Contului de Client cu 24 de ore înainte de suspendarea Serviciului.

10.1.2 Serviciul va fi reactivat numai după înregistrarea integrală a plății în sistem. Dacă plata nu este înregistrată în termen de 30 de zile calendaristice de la expirarea ultimei perioade plătite, Contractul va intra automat în procedura de reziliere. În acest caz, toate datele stocate pe serverele CloudCity vor fi șterse.

10.2 Expirarea și Rezilierea Contractului

10.2.1 Contractul va înceta de drept la expirarea perioadei contractate, dacă Beneficiarul nu efectuează plata facturii proforme pentru prelungire. Contractul poate fi reziliat de comun acord înainte de expirarea termenului.

10.3 Dreptul de a Suspenda sau Înceta Serviciile

10.3.1 CloudCity își rezervă dreptul de a înceta sau suspenda furnizarea Serviciilor, fără a necesita punerea în întârziere sau notificări suplimentare, în următoarele situații:

  • Beneficiarul încalcă termenii prezentului Contract, AUP sau PTM.
  • Beneficiarul nu achită sumele datorate conform Contractului în termen de 30 de zile calendaristice de la data scadenței.
  • Beneficiarul furnizează informații false în formularul de comandă sau le modifică ulterior.
  • Beneficiarul este implicat în activități ilegale, frauduloase sau contrare legii.
  • Beneficiarul sau reprezentanții săi sunt implicați în activități care prejudiciază drepturile sau reputația CloudCity sau a terților.

10.3.2 Contractul poate fi denunțat dacă:

  • Oricare parte nu respectă termenii și condițiile și nu remediază situația în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea preavizului, cu excepția nerespectării obligației de plată, unde termenul este de 5 zile calendaristice.
  • Cealaltă parte este declarată în faliment și se inițiază procedura de lichidare judiciară, cu condiția ca procedura să nu fie retrasă sau încetată în termen de 60 de zile.
  • Autoritățile competente aduc dovezi solide care incriminează activitatea Beneficiarului, caz în care CloudCity poate suspenda Serviciul fără alte obligații suplimentare.

10.4 Daune și Restituiri

10.4.1 În cazul încălcării termenilor de către Beneficiar, CloudCity va păstra, cu titlu de daune-interese, orice sumă plătită în avans și nu va fi obligată să restituie contravaloarea Serviciilor neefectuate.

11. Confidențialitate

11.1 Protecția Datelor Beneficiarului

11.1.1 Angajamentul CloudCity
CloudCity se angajează să asigure confidențialitatea și securitatea maximă a datelor Beneficiarului, fie că acestea sunt stocate sau transferate prin intermediul platformei noastre. Toate datele Beneficiarului sunt protejate conform standardelor de securitate aplicabile.

11.1.2 Accesul și Administrarea Serviciilor
Administrarea Serviciilor contractate, inclusiv soluții de găzduire web și servere dedicate, se realizează prin intermediul aplicației „Cont Client”. După semnarea acestui Contract, Clientul va primi automat, la adresa de e-mail furnizată în formularul de comandă, o parolă și un cod de autentificare necesar accesării Contului de Client.

11.2 Responsabilitățile Clientului

11.2.1 Securitatea Contului de Client
Clientul este pe deplin responsabil pentru menținerea securității Contului de Client și a datelor de autentificare. Toate activitățile desfășurate în cadrul contului său, inclusiv gestionarea Serviciilor contractate, cum ar fi găzduirea de site-uri web, servere VPS sau servere dedicate, sunt sub responsabilitatea exclusivă a Clientului.

11.2.2 Responsabilitatea pentru Parteneri
Clientul își asumă responsabilitatea pentru acțiunile partenerilor săi, inclusiv reprezentanții legali și angajații, care sunt implicați în realizarea, întreținerea sau promovarea Serviciului contractat.

11.3 Notificarea Breșelor de Securitate

11.3.1 Obligația de Notificare
Clientul se obligă să notifice imediat CloudCity în cazul oricărui acces neautorizat sau a altor breșe de securitate. Notificarea promptă este esențială pentru a limita impactul breșei de securitate.

11.3.2 Limitarea Responsabilității CloudCity
CloudCity nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile sau pagubele rezultate din imposibilitatea Clientului de a remedia aceste breșe de securitate. CloudCity nu este responsabilă pentru acțiunile sau omisiunile Clientului sau ale utilizatorilor resurselor Serviciului care conduc la pagube. În cazul în care sunt necesare plăți compensatorii sau amenzi, Clientul va fi responsabil pentru aceste sume.

11.3.3 Proceduri Legale
CloudCity nu efectuează verificări ale conținutului încărcat, stocat sau transferat de către Beneficiar sau terți. Totuși, dacă CloudCity primește o notificare de la o autoritate competentă conform procedurilor legale civile sau penale, vom acționa prompt pentru a elimina sau bloca accesul la acel conținut, conform notificării primite.

12. Termeni Generali privind Serviciul de Găzduire și Garanții

12.1 Descrierea Serviciului

12.1.1 Găzduire Web
CloudCity oferă soluții de găzduire web în următoarele forme:

  • Găzduire Web Enterprise: Soluții avansate pentru site-uri web cu trafic mare, incluzând resurse dedicate și suport prioritar.
  • Găzduire WordPress: Pachete optimizate pentru site-uri bazate pe WordPress, cu performanță îmbunătățită și actualizări automate.
  • Găzduire Web Windows: Găzduire dedicată pentru aplicații și site-uri care necesită mediu Windows.

12.1.2 Servere Virtualizate (KVM Proxmox)

  • VDS KVM Proxmox: Servicii de cloud computing cu virtualizare KVM pe platforma Proxmox, oferind resurse virtuale flexibile și scalabile, potrivite pentru diverse aplicații și nevoi de găzduire.

12.1.3 Servere Dedicat
Închirierea de servere cu resurse exclusive, asigurând performanță optimă pentru aplicații critice și sarcini cu cerințe ridicate.

12.1.4 Dezvoltare și Administrare Aplicații

  • Dezvoltare Aplicații Web: Crearea de aplicații personalizate pentru nevoile specifice ale clienților.
  • Administrarea Magazinelor Online: Servicii de creare și gestionare a magazinelor online, inclusiv integrarea cu platforme de plată și optimizare a performanței.

12.1.5 Servicii de E-mail pentru Afaceri
Solutii de e-mail personalizate pentru afaceri, cu caracteristici de securitate avansate și suport tehnic dedicat.

12.1.6 Platformă Web2SMS
Servicii de trimitere SMS cu politici de spam specificate și limite impuse de operatorii de rețea.

12.1.7 Certificate SSL și Website Builder

  • Vânzare Certificate SSL: Servicii pentru achiziția și instalarea certificatelor SSL, asigurând securitatea comunicațiilor pe web.
  • Servicii Website Builder: Instrumente pentru crearea și personalizarea site-urilor web fără necesitatea cunoștințelor tehnice avansate.

12.2 Garanția Uptime-ului

12.2.1 Garanția pentru Servere Virtualizate și Cloud Computing
CloudCity garantează un uptime de 99.9% pentru Serviciile de Servere Virtualizate (VDS KVM Proxmox) și Cloud Computing. Această garanție se aplică pe parcursul unei luni calendaristice, excluzând perioadele de mentenanță anunțate în prealabil și situațiile de forță majoră.

12.2.2 Garanția pentru Găzduirea Web și Serverele Dedicat
CloudCity garantează un uptime de 100% pentru serviciile de Găzduire Web (Enterprise, WordPress, Windows) și Servere Dedicat. Această garanție exclude perioadele de mentenanță planificată și situațiile de forță majoră.

12.3 Limitarea Responsabilității

12.3.1 CloudCity nu este responsabilă pentru neexecutarea, degradarea sau întârzierile în furnizarea Serviciului care:

  • Sunt cauzate de acțiuni sau omisiuni ale Clientului, angajaților acestuia, terților angajați de Client sau beneficiarilor serviciilor acestuia.
  • Apar în perioada de mentenanță planificată de CloudCity.
  • Se produc din cauza unor situații de forță majoră.
  • Sunt rezultatul suspendării Serviciului din cauza neplății de către Client.

12.3.2 Utilizarea Serviciului se face pe riscul Clientului. Serviciul este furnizat „așa cum este” și CloudCity nu oferă garanții, fie explicit, fie implicit, inclusiv, dar fără a se limita la, garanțiile de comercializare obișnuite și potrivirea pentru un anumit scop. Orice material descărcat sau obținut prin utilizarea Serviciului se face la discreția și riscul Clientului. CloudCity nu garantează că erorile software-ului vor fi corectate.

12.4 Întreținerea și Upgrade-ul Serviciului

12.4.1 CloudCity va depune eforturi considerabile pentru întreținerea și îmbunătățirea Serviciului. Totuși, CloudCity nu își asumă responsabilitatea pentru daune, pierderi de date, informații ale clientului sau venituri cauzate de întârzieri, erori de transmitere a informațiilor, restricții sau întreruperi ale accesului, bug-uri, sau utilizarea neautorizată a accesului la Serviciu.

12.5 Modificarea Abonamentului

12.5.1 Trecerea la un abonament superior poate fi efectuată în orice moment, în funcție de disponibilitatea tehnică a Furnizorului și conform regulilor stabilite prin prezentul Contract sau afișate public pe Site-ul CloudCity în secțiunea de Întrebări Frecvente.

12.5.2 Trecerea la un abonament inferior este posibilă doar pentru conturile active, conform politicilor și disponibilității stabilite de CloudCity.

13. Responsabilitatea privind Datele și Informațiile Stocate

13.1 Responsabilitatea Beneficiarului
Beneficiarul este integral responsabil pentru întreținerea, protecția și gestionarea datelor stocate și a informațiilor transferate prin intermediul Serviciilor furnizate de CloudCity. Acest lucru include, dar nu se limitează la:

  • Găzduire Web: Protejarea conținutului site-urilor web găzduite.
  • Servere Virtualizate (KVM Proxmox): Gestionarea și protecția datelor stocate pe serverele virtuale.
  • Servere Dedicat: Asigurarea integrității și securității datelor pe serverele dedicate.

Beneficiarul este responsabil pentru realizarea periodică a copiilor de siguranță (backup-uri) pentru toate datele stocate. CloudCity nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea, deteriorarea sau inaccesibilitatea datelor care rezultă din lipsa măsurilor adecvate de backup implementate de Beneficiar.


14. Termeni Generali privind Serviciul Domenii și Garanții

14.1 Intermedierea Serviciului de Înregistrare a Domeniilor
CloudCity acționează ca intermediar în procesul de înregistrare a numelui de domeniu și nu este responsabilă pentru decât facilitarea acestui proces. Înregistrarea domeniilor se realizează conform termenilor și condițiilor impuse de fiecare Registru specific. Beneficiarul este de acord cu termenii și condițiile impuse de Registrul relevant, inclusiv Reguli ROTLD, Reguli EURID și Reguli OPENSRS/ICANN. Acceptarea acestor termeni constituie un contract direct între Beneficiar și Registru, iar CloudCity nu este parte în acest contract.

14.2 Responsabilitatea Beneficiarului
Beneficiarul își asumă întreaga responsabilitate pentru exactitatea și legalitatea informațiilor furnizate în formularul de comandă pentru înregistrarea domeniului. Transmiterea formularului de comandă constituie o garanție că Beneficiarul are dreptul de a utiliza numele de domeniu solicitat și că respectă termenii și condițiile impuse de Registru.

Beneficiarul nu va implica CloudCity sau Registrul în litigii, cereri sau alte daune ce pot apărea din utilizarea numelui de domeniu respectiv. Acceptarea unei comenzi și inițierea procesului de înregistrare nu constituie o recunoaștere din partea CloudCity sau a Registrului a dreptului legal al Beneficiarului de a folosi acel nume de domeniu.

14.3 Înregistrarea Domeniilor
Înregistrarea numelui de domeniu se va efectua de către Registru doar după confirmarea plății corespunzătoare. CloudCity va iniția procesul de înregistrare a domeniului numai după ce plata este confirmată. CloudCity nu este responsabilă pentru înregistrarea unui nume de domeniu de către o terță parte în perioada dintre completarea formularului și finalizarea efectivă a plății.

CloudCity nu garantează înregistrarea numelui de domeniu, ci se limitează la preluarea și transmiterea cererilor Clientului către Registru. De asemenea, CloudCity nu poate garanta corectitudinea informațiilor furnizate de Registru și nu este răspunzătoare pentru erorile înregistrării efectuate de acesta.

15. Limitarea Obligațiilor

15.1 Limitarea Răspunderii CloudCity
Înțelegeți și acceptați că CloudCity, alături de asociații săi, partenerii, directori, acționari sau angajați, nu va fi responsabilă pentru daune directe, indirecte, speciale, exemplare sau de alt tip, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi de câștiguri viitoare, daune pentru pierderea bunăvoinței, utilizării, datelor sau altor bunuri intangibile, chiar și în cazul în care CloudCity a fost informată despre posibilitatea unor astfel de pierderi. Această limitare a răspunderii se aplică, dar nu se limitează la, următoarele situații:

  1. Utilizarea sau Imposibilitatea Utilizării Serviciului: Daune rezultate din utilizarea sau imposibilitatea de a utiliza Serviciul, incluzând erori, defecte, omisiuni, întârzieri în operațiuni, transmisii sau alte probleme legate de Serviciu sau software.
  2. Costurile de Înlocuire: Costuri asociate achiziționării de bunuri sau servicii necesare înlocuirii celor cumpărate sau obținute prin intermediul Serviciului.
  3. Acces Neautorizat și Alterare: Daune rezultate din accesul neautorizat sau alterarea transmisiunilor sau datelor Clientului.
  4. Declarații și Comportament al Tertelor Părți: Daune provenind din declarațiile și comportamentul altor părți în legătură cu Serviciul.
  5. Bunuri sau Servicii Oferite prin Serviciu: Daune legate de orice bun sau serviciu oferit sau vândut prin intermediul Serviciului.

16. Legea Aplicabilă și Documentele Contractuale

16.1 Legea Aplicabilă
Prezentul Contract și relația dintre Client și CloudCity vor fi reglementate de legislația în vigoare a Statului Român. Contractul se consideră încheiat la data acceptării termenilor săi de către Client, așa cum este indicat pe prima factură emisă de CloudCity.

16.2 Documente Contractuale
Prezentul Contract se completează cu informațiile din factura trimisă Clientului de către CloudCity, inclusiv datele de identificare ale Clientului, serviciile oferite și stabilirea prețului, informații ce constituie parte integrantă a prezentului Contract.

De asemenea, următoarele documente devin parte integrantă a prezentului Contract:

  • AUP (Acceptable Use Policy)
  • SLA (Service Level Agreement)
  • PTM (Politica de Termeni și Modalități)
  • 14zile (Garanția de 14 de zile)
  • PDP (Politica de Protecție a Datelor)
  • LiveMove (Politica de Migrare a Serviciilor)
  • Reguli ROTLD
  • Reguli EURID
  • Reguli OPENSRS/ICANN

16.3 Clauze Nule sau Lipsă de Efect
În cazul în care orice prevedere a prezentului Contract sau a documentelor incluse este considerată nulă sau lipsită de efecte de către o autoritate competentă, părțile sunt de acord ca această autoritate să interpreteze clauzele contractuale cât mai aproape de forma originală. Restul prevederilor contractuale vor rămâne în vigoare și vor continua să se aplice.

 

17. Relația dintre Părți

17.1 Natura Relației
Prezentul Contract nu stabilește, sub nici o formă, o relație de parteneriat, asociere în participațiune, relații de muncă sau agenție între CloudCity și Beneficiar. Nici CloudCity, nici Beneficiarul nu vor avea autoritatea de a angaja cealaltă parte sau de a crea obligații pentru aceasta fără consimțământul prealabil, exprimat în mod scris, cu excepția celor specificate în mod expres în prezentul Contract.

17.2 Beneficiarii Terți
Părțile convin că, în afara stipulațiilor prevăzute în mod expres în prezentul Contract, nu vor exista terți beneficiari ai acestuia. Acest lucru include, dar nu se limitează la, companiile de asigurări pentru oricare parte sau utilizatorii Clientului.


18. Clauze Finale

18.1 Confirmarea Voinței Părților
Părțile semnatare ale prezentului Contract confirmă că acesta reflectă în totalitate voința lor, toate clauzele fiind acceptate unanim, inclusiv cele neuzuale, conform art. 1203 din Codul Civil. Beneficiarul recunoaște și acceptă că orice revendicare sau litigiu derivat din acest Contract sau legat de utilizarea Serviciilor oferite trebuie să fie înaintat în termen de un an de la data producerii faptului generator, sub sancțiunea decăderii din dreptul de a acționa.

18.2 Soluționarea Litigiilor
Orice dispută rezultată din sau legată de prezentul Contract, inclusiv cele referitoare la încheierea, executarea sau desființarea acestuia, care nu poate fi soluționată pe cale amiabilă, va fi rezolvată prin arbitraj. Arbitrajul se va desfășura conform Regulilor de procedură arbitrală ale unei instituții de arbitraj recunoscute din România, desemnate de comun acord de părți, dacă nu se specifică altfel în prezentul Contract.

18.3 Aplicabilitatea pentru Instituții Publice
În cazul în care Beneficiarul este o instituție publică, prezenta convenție arbitrală se va aplica conform prevederilor art. 542 din Codul de Procedură Civilă. Contractul se consideră încheiat la București, România.


Vă rugăm, citiți integral această pagină, inclusiv secțiunile din meniul din stânga / meniul de sus, unde se regăsesc toate politicile care sunt integrate în prezentul contract. Faptul că utilizați în continuare website-ul, presupune că ați identificat aceste secțiuni și le-ați acceptat.

PARTI INTEGRANTE DIN PREZENTUL CONTRACT

Această pagină presupune doar câteva dintre termenii și condițiile generale de utilizare. O listă complete a politicilor care fac parte integrată a acestui contact, poate fi regăsită pe https://cloudcity.ro/legal. Faptul că utilizați acest website în continuare, presupune că ați identificat politicile și le-ați acceptat.

De asemenea, la contract, se regăsesc integrate următoarele:

"Reguli ROTLD" - Termeni si conditii de inregistrare nume de domenii care constituie parte integranta in acest contract.
https://rotld.ro/reguli-de-inregistrare/
https://rotld.ro/registration-agreement/

"Reguli EURID" - Termeni si conditii de inregistrare nume de domenii care constituie parte integranta in acest contract.
https://eurid.eu/ro/inregistrai-un-domeniu-eu/reguli-pentru-domeniile-eu/
https://eurid.eu/ro/inregistrai-un-domeniu-eu/nume-de-domenii-cu-caractere-speciale-idn-uri/
https://eurid.eu/ro/inregistrai-un-domeniu-eu/dispute-privind-numele-de-domeniu/

"Reguli OPENSRS/ICANN" - Termeni si conditii de inregistrare nume de domenii care constituie parte integranta in acest contract.
https://opensrs.com/wp-content/uploads/Tucows_ExhibitA.html
https://www.icann.org/resources/pages/policy-2012-02-25-en
https://www.icann.org/resources/pages/educational-2012-02-25-en
https://www.icann.org/resources/pages/responsibilities-2014-03-14-en
https://www.icann.org/resources/pages/benefits-2013-09-16-en

Titlurile sectiunilor in acesti termeni sunt numai pentru convenienta si nu au nici un efect legal sau contractual.

Ultima modificare adusă prezentului contract: 27 august 2024, ora 19:50.

Revizuită de Ovidiu Pleut – Președinte CloudCity România.

Politica de Utilizare Acceptabilă a Serviciilor (AUP)

1. Introducere

Politica de Utilizare Acceptabilă a Serviciilor (denumită în continuare "AUP") stabilește regulile și condițiile pe care trebuie să le respectați atunci când utilizați serviciile CloudCity. Prin utilizarea serviciilor noastre, acceptați să respectați atât termenii și condițiile prezentului Contract, cât și Politica de Utilizare Acceptabilă.

2. Reguli Generale

Prin utilizarea serviciilor CloudCity, sunteți de acord cu următoarele reguli:

2.1 Activități Legale

  • Nu veți participa la activități ilegale sau interzise de legislația în vigoare.

2.2 Email și Comunicații

  • Nu veți trimite email-uri nesolicitate sau de tip bulk (spam). Nu veți folosi serviciile noastre pentru a trimite spam sau mail bombing.
  • Orice email comercial trimis folosind serviciile CloudCity trebuie să includă opțiunea de dezabonare (opt-out) pentru destinatari.

2.3 Acces și Securitate

  • Nu veți accesa sau încerca să accesați fără autorizare site-uri, servere sau conturi care nu vă aparțin, inclusiv ale CloudCity sau ale altor terți.
  • Nu veți permite sau accepta execuția de aplicații, scripturi sau software malițios folosind serviciile CloudCity.

2.4 Falsificare și Identitate

  • Nu veți falsifica semnături electronice sau veți participa la activități de furt de identitate.

2.5 Conținutul Stocat

  • Nu veți stoca, distribui sau opera conținut care:
    • Încalcă drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv patente, secrete comerciale sau mărci.
    • Promovează ură, violență sau aduce injurii la adresa oricărei persoane sau grup.
    • Conține viruși, malware, spyware, ransomware, adware sau orice alt software malițios.
    • Include conținut ilegal sau software de tip warez (hacking/phreaking).
    • Distribuie software comercial fără licență adecvată, cum ar fi fișiere MP3.
    • Este legat de activități de mining de criptomonede, scheme de câștiguri prin criptomonede sau servicii de crypto exchange.
    • Include materiale pornografice, obscene sau abuzive, în special cele care implică minori.
    • Stochează sau distribuie informații personale fără consimțământul persoanelor implicate.

3. Restricții și Interdicții

3.1 Exemple de Conținut Interzis

  • IRC Bots, Proxy Scripts, Warez.
  • Site-uri ce promovează substanțe interzise, AutoSurf, IP Scanners, Brute Force, Mail Bombers și scripturi SPAM.
  • Site-uri care promovează activități ilegale sau conținut warez.

3.2 Măsuri Corective

  • Orice material considerat obscen, amenințător sau ilegal va fi eliminat imediat de pe serverele CloudCity.

4. Responsabilitățile Clientului

  • Sunteți responsabil pentru securizarea programelor și scripturilor utilizate în cadrul serviciilor CloudCity și pentru configurarea corectă a permisiunilor de acces.
  • Trebuie să păstrați datele de autentificare în siguranță. CloudCity își rezervă dreptul de a efectua audituri periodice și de a reseta datele de autentificare sau de a suspenda accesul dacă sunt detectate compromisuri de securitate.

5. Rezilierea Contractului

  • CloudCity își rezervă dreptul de a rezilia orice Contract suspendat pentru încălcarea AUP, fără a returna sumele achitate.

6. Raportarea Încălcărilor

  • Orice încălcare a prezentului AUP trebuie raportată la legal@cloudcity.ro.

 

Acest contract face parte din Termenii și Condițiile CloudCity.

Angajament de Calitate (SLA)

1. Introducere

CloudCity oferă un angajament de calitate pentru toate serviciile sale contractate, denumit în continuare "SLA" (Service Level Agreement). Acest angajament se aplică serviciilor noastre de cloud computing, găzduire web, servere virtuale (VPS), servere dedicate și alte soluții de găzduire oferite. Dacă în urma unei analize se constată că nu am îndeplinit garanția de calitate a serviciului într-o anumită lună din cauza problemelor de infrastructură sau a defecțiunilor echipamentelor hardware, vom prelungi perioada contractuală cu durata în care serviciul a fost nefuncțional.

2. Garantiile în Funcție de Tipul de Serviciu

2.1 Garanția pentru Găzduire Web, Ecommerce, Business, Servere Dedicate și Cloud

  • Oferim o garanție de 100% uptime pentru toate serviciile din aceste categorii.
  • Dacă disponibilitatea serviciului este afectată de lucrări de mentenanță neanunțată sau downtime neprogramat, vom prelungi perioada contractului cu o (1) zi pentru fiecare oră de nefuncționalitate.

2.2 Garanția pentru Contracte de Tip Reseller și Servere VPS

  • Oferim o garanție de 99.9% uptime pentru aceste servicii.
  • Primele patruzeci și cinci (45) de minute de indisponibilitate (echivalentul a 0.1%) nu sunt luate în calcul.
  • Dacă disponibilitatea serviciului scade sub 99.9%, vom prelungi perioada contractului cu o (1) zi pentru fiecare oră de nefuncționalitate.

3. Procedura de Alocare a Perioadei de Gratuitate

  • Prelungirea perioadei de valabilitate a serviciului se face pe baza unei cereri transmise către departamentul de plăți, cel mai târziu în a zecea zi de la incidentul reclamat.

4. Limitări

  • Perioada maximă de prelungire este de o (1) lună de gratuitate a serviciului.
  • Downtime-ul trebuie confirmat de un membru al echipei noastre de suport pentru a fi considerat valid.

5. Excepții

Nu vor fi acordate credite conform acestui angajament de calitate în cazul în care nefuncționarea serviciului este cauzată de:

  • Situații de forță majoră, cum ar fi:
    • Războaie
    • Calamități naturale
    • Indisponibilitate/intrerupere a comunicatiilor
    • Foc
    • Atacuri informatice (viruși, hackeri, DDoS, flood, SYN)
    • Cutremure
    • Embargouri
    • Acțiuni ale autorităților legale competente
  • Lucrări de întreținere anunțate
  • Probleme cu Domain Name System (DNS) care nu pot fi controlate de CloudCity
  • Probleme de rețea internet (în afara rețelei noastre), cum ar fi problemele furnizorului de internet sau alte cauze externe
  • Nefuncționarea corectă a software-ului oferit de terțe părți (scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesatori de plăți online)

6. Amendamente

  • CloudCity își rezervă dreptul de a modifica termenii acestui Angajament de Calitate. Orice modificare va fi anunțată prin intermediul site-ului nostru.

 

Politica de Trimitere a Email-urilor

1. Limitele de Trimitere

Pentru fiecare domeniu găzduit pe platforma CloudCity, se aplică următoarele limite de trimitere a email-urilor:

  • Limita Orară: Maximal 250 email-uri pe oră, echivalentul a aproximativ 4.16 email-uri pe minut.
  • Reguli de Depășire: Dacă această limită este depășită, majoritatea email-urilor vor fi returnate cu o eroare de livrare. După ce se întâmplă acest lucru, va fi necesar să așteptați cel puțin o oră înainte de a putea trimite din nou email-uri.

2. Soluții pentru Liste Mari de Email-uri

  • Liste de Peste 5,000 de Adrese: Pentru liste mai mari de 5,000 de adrese de email, este necesară o soluție semidedicată sau dedicată, cum ar fi un server VPS sau un server dedicat.
  • Restricții: Nu este posibil să trimiteți email-uri în mod continuu la un ritm de 250 email-uri pe oră pe parcursul întregii zile.

3. Perioade de Trimitere pentru Liste Mari

  • Permisibilitate: Trimiterea de email-uri către liste mai mari de 900 de adrese este permisă doar în perioadele de încărcare redusă a serverelor:
    • Sâmbătă și Duminică: Oricând.
    • Luni până Vineri: Între orele 01:00AM și 08:00AM.

4. Politica de Opt-In

  • Double Opt-In: Toate listele de email-uri trebuie să fie de tipul Double Opt-In. Aceasta înseamnă că fiecare deținător al unei adrese de email a confirmat explicit dorința de a primi email-uri și a validat că adresa respectivă îi aparține.
  • Interzicerea Listei: Nu permitem trimiterea de email-uri către liste cumpărate sau primite. Trimiterea de email-uri către astfel de liste va fi considerată SPAM și va duce la suspendarea necondiționată a site-ului dumneavoastră, cu posibilitatea de ștergere.

5. Politica Anti-SPAM

  • Toleranță Zero: Orice mesaj nesolicitat sau trimitere de email-uri nesolicitate (SPAM) va duce la suspendarea imediată sau ștergerea contului respectiv. CloudCity aplică o politică de toleranță zero împotriva trimiterii de email-uri nesolicitate și altor forme de spam.

6. Procedura de Raportare și Suspendare

  • Raportare: Orice încălcare a acestei politici trebuie raportată imediat la echipa de suport a CloudCity.
  • Suspendare: În caz de abuz, CloudCity își rezervă dreptul de a suspenda sau șterge conturile implicate fără preaviz.

7. Amendamente și Modificări

  • Modificări: CloudCity își rezervă dreptul de a modifica termenii acestei politici. Orice modificare va fi anunțată prin intermediul site-ului nostru și va intra în vigoare la data publicării.

 

Politica de Garanție de 14 Zile / Rambursare

Articolul 1: Descrierea Politicii de Garanție

CloudCity oferă o garanție necondiționată de 14 zile pentru toate serviciile incluse în oferta curentă. Dacă, în perioada de 14 zile de la data încheierii contractului, nu ești complet mulțumit de calitatea serviciului, ai dreptul să soliciți returnarea sumelor achitate.

Articolul 2: Cerințe pentru Solicitarea Returnării

Pentru a beneficia de garanția de 14 zile, trebuie să:

  1. Soliciti în Scris: Trimiți o cerere de returnare a sumelor achitate prin email la office@cloudcity.ro.
  2. Termen: Cererea trebuie să fie efectuată în termen de 14 zile de la data încheierii contractului.

Articolul 3: Servicii Excluse

Nu beneficiază de garanția de 14 zile următoarele servicii:

  1. Înregistrarea și Prelungirea Domeniilor: Taxele pentru înregistrarea sau prelungirea numelui de domeniu, inclusiv taxe de mentenanță.
  2. Servicii Opționale: Taxele achitate pentru servicii opționale care nu sunt incluse în oferta standard.
  3. Prelungirea Contractelor și Upgrade-uri: Taxele achitate pentru prelungirea contractelor sau pentru upgrade-uri.
  4. Activarea Serverelor Dedicat și Colocare: Taxele de activare pentru servere dedicate și servicii de colocare (taxe setup/taxe instalare).
  5. Abonamentele Lunare: Abonamentele lunare achitate pentru serverele dedicate și serviciile de colocare.

Articolul 4: Procedura de Returnare a Sumelor

  1. Interval de Returnare: Sumele care fac obiectul garanției de 14 zile vor fi returnate într-un interval de maxim 30 de zile de la data primirii cererii de returnare.
  2. Returnarea Integrală: Sumele vor fi returnate integral, fără deducerea unor taxe suplimentare.
  3. Metoda de Returnare: Returnarea sumelor se va face folosind aceeași metodă de plată utilizată la achiziționarea serviciului (de exemplu, Netopia Payments - card sau transfer bancar).

Articolul 5: Excluderi și Condiții Speciale

  • Servicii Utilizate: Dacă serviciile au fost utilizate în mod semnificativ înainte de solicitarea returnării, CloudCity își rezervă dreptul de a analiza circumstanțele înainte de aprobarea cererii.
  • Abuzul Politicii: Abuzul de această politică, cum ar fi solicitarea repetată a returnării, poate duce la suspendarea dreptului de returnare.

Articolul 6: Modificări și Revizuiri

  1. Modificări ale Politicii: CloudCity își rezervă dreptul de a modifica termenii acestei politici de garanție. Orice modificare va fi anunțată prin intermediul site-ului nostru și va deveni efectivă la data publicării.
  2. Revizuiri Periodice: Politica de garanție/rambursare poate fi revizuită periodic pentru a reflecta schimbările în oferta de servicii și reglementările legale.

 

Politica de Confidențialitate - GDPR și alți termeni legali

Articolul 1: Drepturi și Responsabilități

1.1. Proprietate și Răspundere
CloudCity este autorul acestui site web și beneficiază de toate drepturile legale recunoscute autorilor. Utilizatorul utilizează site-ul pe propriul risc. CloudCity nu își asumă nicio responsabilitate pentru daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea acestui site, sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site-ul https://www.cloudcity.ro.

1.2. Garanții și Limitări
CloudCity nu oferă nicio garanție pentru conținutul și utilizarea acestui site. Materialele prezentate sunt cu titlu informativ. Informațiile despre produse, caracteristicile și prețurile acestora sunt corecte la momentul publicării. Aceste informații sunt furnizate doar cu scop informativ și nu constituie oferte contractuale pentru produsele și serviciile CloudCity.

1.3. Erori 
CloudCity nu este responsabilă pentru erorile sau omisiunile care pot apărea în materialele de pe site.

Articolul 2: Definiții

Conform legislației aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, termenii sunt definiți astfel:

2.1. Date cu Caracter Personal
Orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, prin referire la un număr de identificare sau la unul sau mai mulți factori specifici ai identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.

2.2. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

2.3. Stocarea
Păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese.

2.4. Sistem de Evidență a Datelor cu Caracter Personal
Orice structură organizată de date cu caracter personal, accesibilă potrivit unor criterii determinate, fie că aceasta este organizată în mod centralizat, descentralizat sau repartizată după criterii funcționale ori geografice.

2.5. Operator
Orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care stabilește scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

2.6. Persoană Împuternicită de Operator
O persoană fizică sau juridică, de drept privat ori public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care prelucrează date cu caracter personal pe seama operatorului.

2.7. Terț
Orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, alta decât persoana vizată, operatorul ori persoana împuternicită, care prelucrează date sub autoritatea directă a operatorului sau a persoanei împuternicite.

2.8. Destinatar
Orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, careia îi sunt dezvăluite datele, indiferent dacă este sau nu terț; autoritățile publice căror li se comunică date în cadrul unei competențe speciale de anchetă nu vor fi considerate destinatari.

2.9. Date Anonime
Date care, datorită originii sau modalității specifice de prelucrare, nu pot fi asociate cu o persoană identificată sau identificabilă.

2.10. Cookie
Un șir de caractere alfanumerice care identifică unic browserul dumneavoastră și facilitează accesul la site-ul nostru. Acest cookie ajută în vizitele ulterioare prin personalizarea accesului pe site.

Articolul 3: Colectarea și Utilizarea Informațiilor

3.1. Informații Colectate
La înregistrarea pentru obținerea unor servicii oferite de CloudCity, vom solicita următoarele informații de contact:

  • Nume și prenume
  • Cod numeric personal (persoane fizice) sau cod unic de identificare (firme)
  • Adresă completă
  • Numere de telefon/fax
  • Adresă de e-mail
  • Date de identificare fiscal (altele decât cele menționate mai sus precum numele societății comerciale, cont bancar, banca)

Aceste informații sunt necesare pentru activarea contului dumneavoastră.

3.2. Plăți și Asistență Tehnică
În cazul plății sumelor câștigate ca și afiliat sau pentru returnarea unor sume datorate de CloudCity către dumneavoastră, va fi necesar să ne furnizați numărul de cont bancar (IBAN).

3.3. Asistență Tehnică
Dacă ne contactați pentru asistență tehnică, este posibil să solicităm detalii tehnice, precum date despre sistemul dumneavoastră de operare și programele instalate.

3.4. Informații de Acces
La vizitarea site-ului nostru, vom captura adresa IP, ora și durata vizitei, precum și paginile vizitate. Aceste informații pot fi asociate cu datele personale pe care le deținem.

3.5. Cookies
Putem plasa un cookie pentru a facilita identificarea dumneavoastră ca vizitator frecvent. Acest cookie este asociat cu datele personale pe care le deținem.

3.6. Mesaje E-mail
În trimiterea de mesaje e-mail, este posibil să includem un fanion care ne notifică dacă mesajul a fost livrat și/sau afișat.

Articolul 4: Folosirea Informațiilor Personale

4.1. Utilizare
Informațiile dumneavoastră personale vor fi utilizate în următoarele scopuri:

  • Procesarea plăților și acordarea de asistență tehnică
  • Informarea despre oferte speciale și alte informații de natură tehnică prin e-mail

4.2. Mesaje E-mail
CloudCity trimite mesaje e-mail doar după completarea formularului de înregistrare. Ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite e-mailuri anumitor utilizatori fără notificare prealabilă și nu ne asumăm responsabilitatea pentru neprimirea sau întârzierea mesajelor. Mesajele sunt buletine informative trimise la mai mulți utilizatori. Puteți opta pentru dezabonare în orice moment, conform instrucțiunilor din mesaj.

4.3. Dezvăluirea Informațiilor
Nu vom dezvălui informațiile dumneavoastră personale altor persoane sau companii, exceptând cazurile:

  • Cereri oficiale din partea autorităților
  • Achiziția companiei noastre de către o persoană sau companie
  • Terti care efectuează servicii în numele nostru (ex. procesatori de plăți), dar care sunt obligați printr-un contract de protejare a informațiilor confidențiale.

4.4. Transfer și Vânzare
Sub nicio formă nu transferăm, împărțim sau vindem informațiile dumneavoastră personale.

Articolul 5: Folosirea Datelor Anonime

5.1. Date Statistice
Este posibil să agregăm date statistice despre clienții noștri cu terțe părți, precum furnizori sau agenții de publicitate. Aceste date nu vor fi legate de datele personale de identificare.

Articolul 6: Drepturile Clientilor

6.1. Drepturi
În conformitate cu legislația aplicabilă, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de a obține confirmarea prelucrării datelor personale de la CloudCity, gratuit o dată pe an
  • Dreptul de a solicita rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor neconforme cu legea
  • Dreptul de a solicita transformarea în date anonime a datelor neconforme
  • Dreptul de a solicita notificarea terților căror li s-au dezvăluit datele despre modificările efectuate
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor pentru motive legitime
  • Dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor garantate de legislația în vigoare

Articolul 7: Securitatea Datelor cu Caracter Personal

7.1. Securitate
CloudCity garantează respectarea cerințelor minime de securitate a datelor cu caracter personal conform reglementărilor aplicabile.

Articolul 8: Protejarea Datelor Minorilor

8.1. Restricție de Vârstă
Serviciile noastre nu sunt disponibile minorilor sub 16 ani. Nu stocăm sau prelucrăm informații cu caracter personal ale persoanelor sub 16 ani.

Articolul 9: Păstrarea Datelor Foștilor Clienți

9.1. Ștergerea Datelor
După renunțarea la serviciile CloudCity și anularea contului, datele de identificare ale fostilor clienți sunt șterse definitiv din baza de date. Se păstrează însă corespondența (inclusiv tichetele de suport) purtată în perioada în care ați fost client al companiei.

Articolul 10: Modificări ale Politicii de Confidențialitate

10.1. Actualizări
CloudCity își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment conținutul acestui site, politica de confidențialitate și termenii legali, fără notificare prealabilă.

 

Politica de Reziliere a Contractelor la CloudCity

Articolul 1: Opțiuni de Reziliere

CloudCity oferă două opțiuni pentru rezilierea contractelor de servicii, respectiv:

  1. Rezilierea Automată
  2. Rezilierea Anticipată

Articolul 2: Rezilierea Automată

2.1. Procedură
Dacă aveți un contract (de gazduire/server) pe care nu doriți să-l reînnoiți și nu mai utilizați serviciul, nu trebuie decât să ignorați factura proforma emisă pentru prelungire. La data scadenței, serviciul va fi suspendat, iar după 30 de zile de la suspendare, contul va fi șters definitiv de pe serverele CloudCity.

2.2. Notă Importantă
2.2.1 După cele 30 de zile, toate datele stocate vor fi șterse și nu vor putea fi recuperate.
2.2.2 Nu se aplică politica de Reziliere Automată în cazul serviciilor pentru care aveți activată opțiunea de plată automata prin PayPal / card bancar. Este necesar să dezactivați această opțiune pentru ca rezilierea automată să aibă loc.

2.3. Reluarea Serviciului
Dacă în perioada celor 30 de zile de suspendare decideți să reluați serviciul, trebuie să achitați factura proforma de prelungire pentru a aduce tranzacțiile la zi.

Articolul 3: Rezilierea Anticipată

3.1. Procedură
Pentru rezilierea anticipată a unui contract (de gazduire/server) înainte ca acesta să intre în perioada de suspendare și ștergere, urmați acești pași:

  1. Contactare
    • Trimiteți un e-mail separat pentru fiecare serviciu pe care doriți să-l închideți la adresa office@cloudcity.ro, folosind adresa de e-mail asociată contului de client.
  2. Confirmare
    • Veți primi un e-mail de confirmare pentru fiecare solicitare de reziliere.
    • Confirmați rezilierea pentru fiecare serviciu indicat.
  3. Reziliere
    • CloudCity va rezilia contractele conform solicitărilor confirmate de dumneavoastră.

3.2. Motivul Confirmării
Confirmarea cererii de reziliere este necesară pentru a ne asigura că înțelegeți pe deplin implicațiile ștergerii contractului, inclusiv ștergerea permanentă a datelor, și pentru a verifica autenticitatea cererii, asigurându-ne că aceasta este trimisă de titularul contului.

3.3. Notă Importantă
Dacă nu parcurgeți integral pașii și nu primim mesajul de confirmare pentru fiecare contract, acesta nu va fi considerat reziliat.